سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 87/7/9 | 8:9 عصر | نویسنده : ...

                                          عید رمضان آمدو ماه رمضان رفت صد شکر که این آمدو صد حیف که آن رفت

خدایا! فطر از فطرت است و فطرت ما را به اولین روز آفرینش برمی گرداند. آنگاه که جبریل را فرستادی ، تا از خاک زمین مشتی برگیرد و تو خمیره آدم را در بین طائف و مکه به 40 روز سرشتی ،آفریدگارا تو مرا آفریدی تا نامهای تو را یاد بگیرم ، و تو را به هزار و یک نام مقدس فرابخوانم و با یاد و نام تو صدای عاشق تو را جاودان بر گنبد گیتی مکرر بدارم.

 

خدایا ، مهربانا ، پروردگارا ، دوستا و آفریدگارا! نیک می دانستی که از خاک بودنم مرا از پرواز باز خواهد داشت و از آنجا که دوستم داشتی ، رهایم نکردی.

 

تو مرا به مهمانی ات فراخواندی ، تا در برابر نگاهت ، در حضور باشکوه و مهربانت ، در بارگاه معنوی ضیافت نورانی ات ، دوباره به یاد فطرتم ، خود خود خودم بیفتم ، از وابستگی ها ، دلبستگی ها ، شبکه رکودآور روزمرگی ها ، بگذرم و روح تنها و دل مظلومم را ، در آن اعماق در آن انتها بیایم و در آن سویدای دلم ، با فطرت نخستینم ، با آینه ای که در برابر خوبی ها و پاکی ها و خودت داشتم ، به نماز فطر تو بیایم.

 

خداحافظ ای ماه زلال بارانی ، ای ماه نسیم های بهشتی ، خداحافظ ای ماه کوزه های کوثری ، ای ماه زمزمه های حیدری ، خداحافظ ای ماه طلوع ، اشراق ، نور و رهایی ! تو امروز می روی اما بدان دل به فطرت رسیده من ، تا حضور دوباره تو اشتیاق سبزش را به ذکر و تسبیح به شکوفه خواهد نشاند.

دکتر صابر امامی؛ روزنامه جام جم

منبع:سایت تبیان

                    اللهم عجل لولیک الفرج

اینجا همه پیوسته تو را می خوانند لب تشنه و دلخسته تو را می خوانند ای ابر بهار بر سر باغ ببار گلهای زبان بسته تو را می خوانند.

                      یااباصالح المهدی(عج) ادرکنی

امام صادق علیه السلام می فرمایند: "کل یوم لا یعصی الله فیه فهو یوم عید". هر روزی که در آن گناه نشود آن روز برای انسان عید است.

یا ارحم الراحمین اگر باران چشمانت فرو ریخت کویر قلب ماراهم دعا کن

 

   عید بزرگ سعید فطر برتمامی مسلمین جهان 

                          مبارک باد

                                                     التماس دعا




  • پنجه آفتاب
  • شرم
  • ضایعات